Selamat Datang ke Blog Rasmi Persatuan Belia MAYC Simpang Bekoh......Blog ini mula di bina pada 17 Disember 2009.......Kami mengucapkan terima kasih atas kunjungan anda ...........Harapan kami agar anda sentiasa menyokong segala aktiviti yang kami anjurkan......Terima Kasih.............

Saturday, February 5, 2011

TERKINI DARI MAYC SIMPANG BEKOH

Esok, 06.02.2011 akan diadakan program KAMI PERIHATIN. Program mengecat rumah Puan Kamsinah (ibu tunggal) sebelah rumah Hj Mat Sari. Harap semua ahli belia dapat turun beramai-ramai. bermula jam 8.30 pagi. sila bawa peralatan seperti berus cat dsb bagi memudahkan urusan kerja.

LATIHAN KOMPANG
telah bermula pada 04.02.2011. Kepada sesiapa yang berminat sila hadir di balai raya Tmn kasti bermula jam 8.45 malam setiap Jumaat dan Sabtu malam.

MAYC Simpang bekoh ada menganjurkan KORBAN KELOMPOK. sesiapa yang berniat untuk berkorban boleh memberi nama kepada En. Sharehzal. Satu bahagian RM400. Setakat ini telah ada 9 nama yang ingin membuat ibadah korban. Bayaran boleh dibuat secara ansuran dan boleh bermula hujung Februari ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...