Selamat Datang ke Blog Rasmi Persatuan Belia MAYC Simpang Bekoh......Blog ini mula di bina pada 17 Disember 2009.......Kami mengucapkan terima kasih atas kunjungan anda ...........Harapan kami agar anda sentiasa menyokong segala aktiviti yang kami anjurkan......Terima Kasih.............

Friday, November 25, 2011

Korban Kelompok MAYC Simpang Bekoh 2011

06 November 2011 - Alhamdulillah tahun ini MAYC Spg Bekoh telah berjaya menganjurkan sendiri korban kelompok yang khas untuk ahli2 belia..Sebanyak 2 ekor telah berjaya dikorbankan pada hari raya AidilAdha yang lalu dan 1 ekor lagi milik keluarga En Latif. Kira-kira seramai 50 ahli belia dapat dikumpulkan semasa majilis korban tersebut dan hasil semangat kerjasama dan gotong royong 3 ekor lembu tersebut telah berjaya diselsaikan dalam masa 2 jam lebih sahaja.

Para peserta bahagian kebanyakannya terdiri dari ahli belia sendiri dan mereka telah memulakan bayaran dari bulan Februari sehingga Oktober. Syukur kepada Allah kerana hasil korban yang kami anjurkan semua penduduk dapat merasa daging tersebut. Moga usaha murni ini dapat dijalankan lagi pada tahun hadapan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...