Selamat Datang ke Blog Rasmi Persatuan Belia MAYC Simpang Bekoh......Blog ini mula di bina pada 17 Disember 2009.......Kami mengucapkan terima kasih atas kunjungan anda ...........Harapan kami agar anda sentiasa menyokong segala aktiviti yang kami anjurkan......Terima Kasih.............

Tuesday, October 30, 2012

LAWATAN KE PUTRAJAYA DAN PD

20 Okt 2012 - Lawatan ke Putrajaya dan PD telah berjaya dijalankan dengan tanpa sebarang masalah. Alhamdulillah.. Seramai 75 orang telah pergi  melawat sekitar Putrajaya dan Port Dickson. Suatu pengalaman yang sangat baik dan ahli2 kami juga dapat merehatkan minda mereka setalah hampir setahun bertungkus lumus membantu persatuan menjayakan segala aktiviti yang dirancang.

Namun disebalik kegembiraan itu kami juga berdukacita keran pengerusi kami tidak dapat turut serta dalam lawatan ini kerana ada kematian di kampung dan khidmat beliau amat diperlukan di sana. Walaubagaimanapun beliau juga dapat hadir dan memberi semangat sebelum bas kami bertolak. Turut serta pada pagi tersebut ialah Pengerusi JKKK kami, Tn Haji Abu Bakar bin Ahmad.


Sebelum bertolak dari kampung
Bergambar di Putrajaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...